Hoofddouanekantoor

Sorteren: Hoogst Beoordeeld
GASSAN Schiphol Vertrekpassage 1 - 214, 1118 AP Schiphol

GASSAN Schiphol

36 Beoordelingen
Vertrekpassage 1 - 214, 1118 AP Schiphol
Horloges en sieraden maar ook diamanten kopen bij GASSAN Schiphol kan zowel voor als na security. Na security vaak BTW vrij. Daarnaast bieden wij u verdere services zoals batterij wissel, maar ook het schoonmaken, repareren en op maat maken van uw juwelen en horloges. Pas aangeschafte diamanten zoals bijvoorbeeld onze eigen GASSAN 121® diamant, kunnen
  • Rolstoelvriendelijke ingang
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Betaalpassen
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards
  • LGBTQ+ vriendelijk
  • Cheques
  • Wifi

Aanbevolen Beoordelingen

Eric Broek
15.10.2023
GASSAN Schiphol
Als reactie op uw standaard inhoudsloze reactie, reageer ik hier nog even.Volgens mij ben ik vrij duidelijk in mijn omschrijving. U claimt dat er altijd gepoogd wordt om de beste service aan alle klanten te bieden, maar dat dit helaas niet lukt. Ik ben erg benieuwd waarom dit niet zou lukken, wanneer ik de enige klant in de winkel ben op dat moment en er 2 werknemers aanwezig zijn die de klant geen blik waardig gunnen. Bedenk het volgende voor u nogmaals een misplaatste arrogante houding aanneemt: U werkt alleen maar in de winkel, ik Koop er.++++++++++++++++++++++++++++Voor onze vlucht de winkel ingelopen met de hoop een mooi horloge te scoren. Rolex is een uitdaging, dat weet iedereen, maar je weet nooit.Het personeel is zeer afstandelijk en niet behulpzaam te noemen. Lijkt bijna alsof ze geen zin hebben om klanten te woord te staan. Als je er zelf niet opaf stapt doen ze dat dus ook niet.Vreselijke service voor deze high-end" juwelier. Je mag toch wel iets verwachten van een winkel waar je al snel 10.000 euro kwijt bent voor een horloge. Ik heb daarom besloten om mijn droom ergens anders te gaan verwezenlijken
Arnie Brooklyn
12.10.2023
GASSAN Schiphol
Although Gassan is not an eyeglass shop, he really helped me out when I was flying through Amsterdam on March 3, 2023. Some screws fell out of my glasses and the proprietor was kind enough to help me out! He repaired my glasses which was a godsend for any traveler with broken glasses. He refused to take money as well. Very kind people.
romain kew
03.10.2023
GASSAN Schiphol
Unpleasant saleswomen who thinks they can define who you are in a minute without asking any question or showing you any interest. Here I had the worst experience ever ! I hope you will enjoy the view from the house of a normal" guy as you called me."
Isaac
13.09.2023
GASSAN Schiphol
Thank you so much to the lovely lady who sold me the Omega Speedmaster near closing time today.Best service experienced in a friendly, no rush manner. Any future purchases, I'm coming here!
Marin Licina
07.09.2023
GASSAN Schiphol
Terrible service over email. You have to beg to give them thousands of euros of your money. So I’ll spend my money elsewhere. Context: I was travelling through Schiphol and inquired in advance about a piece availability - They refused to reserve a watch for me, even refused to give any stock indication. Also declined small requests that other luxury jewellers happily always did, in my experience.
Effie
23.08.2023
GASSAN Schiphol
Excellent products and service. Professional. Beautiful and unique designs. Good prices.
Saviel Armand
27.07.2023
GASSAN Schiphol
maandag liep ik langs gassan diamonds en zag ik een mooi horloge (rolex) doordat ik op vakantie ging kon ik hem niet direct kopen. Vervolgens die zaterdag dat ik terug zou komen gebeld naar gassan diamonds. Gevraagd of ze die desbetreffende horloge daar nog hadden liggen. Mvr aan de telefoon “daar mag ik helaas niks over zeggen” ok isgoed. Volgende vraag: als dat horloge er nog zou liggen kan ik hem direct kopen? Er zijn geen omkosten enkel de prijs van het prijs kaartje? Mvr” ja enkel de prijs die erbij staat.” Oke ik land om 20:40 kunnen jullie iets langer open blijven zodat ik nog langs kan om hem te kopen? Mvr “nee helaas kunnen we dat niet doen” teleurstellend antwoord voor een horloge van 10.200euro maar oke we moeten het ermee doen.Vervolgens die maandag speciaal een last minute geboekt om toch op schiphol te komen en in de winkels. Mijn eerste echte horloge had ik in mijn hoofd.3uur in de rij gewacht om door alles heen te komen. Kom ik aan bij Gassan diamonds met een lach op mijn gezicht.“Mevrouw ik heb interesse in dit horloge!” Haha. Nee helaas kunnen wij die niet verkopen. Wij hebben enkel showmodellen op het moment. Ik:”huh dat is gek, ik heb zaterdag nog gebeld en die mevrouw zei dat ik het kon kopen?!” Mvr: haha nee dat zou een misverstand geweest moeten zijn. Ik: “jammer dus u heeft geen rolexen hier liggen?” Mvr: nee we hebben hier geen rolexen liggen. Ik: “kan er niks geregeld worden? Ik heb 3uur in de rij gestaan en speciaal hiervoor een ticket gekockt..?” Mvr: “nee”Werkelijk waar geen empathie of een sorry. 3uur in de rij gestaan bij schiphol, een ticket van 180euro gekocht om speciaal bij hun te komen.Werkelijk waar triest en zeer teleurgesteld in dit bedrijf. Het mag zich geen officiële dealer van rolex noemen. Rolex zou het moeten weghalen.
Chris W
26.07.2023
GASSAN Schiphol
The staff were extremely helpful and polite. They made my visit a pleasure.
Jesse
24.07.2023
GASSAN Schiphol
Ik heb hier voor vertrek een Omega horloge gekocht en ben hierbij uitstekend geholpen door medewerker Rutger. Door zijn enthousiasme en verstand van zaken kreeg ik antwoord op m’n vragen en er kon een goede prijs worden afgesproken. Ik zou hier in de toekomst graag weer naartoe gaan.
Rick Engels
23.07.2023
GASSAN Schiphol
Ik ben vandaag bij GASSAN schiphol geprobeerd een mooie ring te verkrijgen. 8000 euro mocht hij kosten. Ikhoopte hem op een of andere manier (ivm meerdere keren pinnen toch te kunnen afbetalen. Ik had al 2000 euro gepint en kwam er achter dat het ivm bank zaken niet mogelijk was om mijn transactie limiet direct te verhogen. Ze zijn totaal noet meewerkend zelfs niet als het om grote bedragen gaat. Ze beloofde snel terug te storten en nu moet ik dagen wachten om mijn geld terug te krijgen om dat ze niet service gericht genoeg zijn om dit soort ongemakkelijkheden meteen te bedienen. Ik ben zeer teleurgesteld. Ik hoop dat mensen in de toekomst snel nadenken om hun transactie limiet te verhogen voordat ze en spontane aankoop doen bij GASSAN Schiphol want als je transactie limiet niet op orde is moet je achter je geld aan bedelen.